НАГЛАСИТЕ НА СКЛАДОВИТЕ РАБОТНИЦИ ПРИ ТЪРСЕНЕ НА РАБОТА – БЛИЦ ПРОУЧВАНЕ НА MANPOWER БЪЛГАРИЯ
Back

Нагласи на складови работници при търсене на работа – блиц проучване

Manpower България обяви резултатите от блиц проучването, проведено през септември 2021 г., за нагласите на складовите служители. В проучването се включиха 228 респонденти, работещи на различни позиции в складове на територията на цялата страна. То има за цел да служи като ориентир за намеренията и мненията на складовите служители относно търсенето на нова работа.

Респондентите определят онлайн платформите за работа като jobs.bg, karieri.bg, zaplati.bg и други като водещи канали за търсене на работа, а непосредствено след тях посочват агенциите за подбор на персонал и препоръките от познати. С по-малък интерес, складовите работници търсят работа и през обяви във Facebook, такива в медии (вестници и списания) и обяви във флаери, плакати и други печатни материали.

На въпроса „Кое е най-важното при избора на работодател?“ анкетираните посочват конкурентното фиксирано месечно възнаграждение като най-важно. Следват го работното време, мотивиращите бонуси и допълнителни придобивки и екипът от хора. Близката локация и лекото натоварване в работата се нареждат последни.

68% от анкетираните споделят, че биха кандидатствали по-скоро по обява с включена информация за възнаграждението, отколкото по обява без тази информация.

Респондентите споделят и основните причини, поради които биха отказали предложение за работа. 88% от анкетираните не биха работили за ниско възнаграждение, 55% от тях биха отказали предложение за работа през нощта, а 36% не биха работили при тежко физическо натоварване. 26% или повече от една четвърт от анкетираните складови служители заявяват, че не биха работили в компания, в която не се печелят допълнителни бонуси, а едва 12% посочват, че не биха приели предложение за работа, ако трябва да пътуват повече от 20 минути до локацията на компанията.

Резултатите от блиц проучването може да намерите тук: Warehouse Workers.pdf

Други новини

news

Проучване сред участници в обученията на Assert International България за изминалата 1 година показа над 93% удовлетвореност

Assert International България продължава да затвърждава своята позиция като лидер в сферата на корпоративните обучения, като ново проучване сред…
news

Промени в ръководството и нов консултативен борд за позициониране на работното място за бъдещ успех

BOSQAR INVEST обявява промяна в ръководството на Workplace.
Workshop: Силата на обратната връзка

Workshop: Силата на обратната връзка

Обратната връзка е ключов инструмент за устойчив растеж и успех.
loading-gif