Вход

Споделете

Обратно към блога

Нагласите на складовите работници при търсене на работа – блиц проучване на ManpowerGroup България

Складовите служители отчитат размера на възнаграждението като основен мотиватор при избора на работа; онлайн платформите за работа са най-използваният канал при търсенето.

ManpowerGroup България обяви резултатите от блиц проучването, проведено през септември 2021 г., за нагласите на складовите служители. В проучването се включиха 228 респонденти, работещи на различни позиции в складове на територията на цялата страна. То има за цел да служи като ориентир за намеренията и мненията на складовите служители относно търсенето на нова работа.


 


Респондентите определят онлайн платформите за работа като jobs.bg, karieri.bg, zaplati.bg и други като водещи канали за търсене на работа, а непосредствено след тях посочват агенциите за подбор на персонал и препоръките от познати. С по-малък интерес, складовите работници търсят работа и през обяви във Facebook, такива в медии (вестници и списания) и обяви във флаери, плакати и други печатни материали.


 


На въпроса „Кое е най-важното при избора на работодател?“ анкетираните посочват конкурентното фиксирано месечно възнаграждение като най-важно. Следват го работното време, мотивиращите бонуси и допълнителни придобивки и екипът от хора. Близката локация и лекото натоварване в работата се нареждат последни.


 


68% от анкетираните споделят, че биха кандидатствали по-скоро по обява с включена информация за възнаграждението, отколкото по обява без тази информация.


 


Респондентите споделят и основните причини, поради които биха отказали предложение за работа. 88% от анкетираните не биха работили за ниско възнаграждение, 55% от тях биха отказали предложение за работа през нощта, а 36% не биха работили при тежко физическо натоварване. 26% или повече от една четвърт от анкетираните складови служители заявяват, че не биха работили в компания, в която не се печелят допълнителни бонуси, а едва 12% посочват, че не биха приели предложение за работа, ако трябва да пътуват повече от 20 минути до локацията на компанията.


 

Резултатите от блиц проучването може да намерите тук: Warehouse Workers.pdf

12.05.2022

MANPOWERGROUP SOFIA WITH A NEW BOUTIQUE OFFICE IN GORA BUSINESS CENTER

The last working day of the week for the team of ManpowerGroup Bulgaria is also the first one in the brand new in the center of Sofia. GORA Business Center is now the new home of the company, offering a convenient location in close proximity to Paradise Center and is fully compliant with the views and credo of Manpower SEE.

12.05.2022

ManpowerGroup София с нов бутиков офис в GORA-та

Последният работен ден от седмицата за екипа на ManpowerGroup България е и първият работен ден в новия централен офис на организацията в София. Бизнес център GORA се превръща в дома на нашата компания, предлагащ удобна и комуникативна локация в непосредствена близост до Paradise Center и изцяло отговарящ на вижданията и кредото на ManpowerGroup SEE.

01.04.2022

The first regional survey “Salaries and additional benefits – trend research” (SATR 2022) by ManpowerGroup SEE

Now that the SATR survey has become regular in Bulgaria, the first regional "Salaries and additional benefits – trend research" (SATR H1/2022) is already a fact. It was prepared by all the countries in ManpowerGroup SEE – Bulgaria, Serbia, Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina. The study aims to compare the five countries in the cluster and the different business sectors.