Вход

Споделете

Обратно към блога

Нагласите на складовите работници при търсене на работа – блиц проучване на Manpower България

Складовите служители отчитат размера на възнаграждението като основен мотиватор при избора на работа; онлайн платформите за работа са най-използваният канал при търсенето.

Manpower България обяви резултатите от блиц проучването, проведено през септември 2021 г., за нагласите на складовите служители. В проучването се включиха 228 респонденти, работещи на различни позиции в складове на територията на цялата страна. То има за цел да служи като ориентир за намеренията и мненията на складовите служители относно търсенето на нова работа.


 


Респондентите определят онлайн платформите за работа като jobs.bg, karieri.bg, zaplati.bg и други като водещи канали за търсене на работа, а непосредствено след тях посочват агенциите за подбор на персонал и препоръките от познати. С по-малък интерес, складовите работници търсят работа и през обяви във Facebook, такива в медии (вестници и списания) и обяви във флаери, плакати и други печатни материали.


 


На въпроса „Кое е най-важното при избора на работодател?“ анкетираните посочват конкурентното фиксирано месечно възнаграждение като най-важно. Следват го работното време, мотивиращите бонуси и допълнителни придобивки и екипът от хора. Близката локация и лекото натоварване в работата се нареждат последни.


 


68% от анкетираните споделят, че биха кандидатствали по-скоро по обява с включена информация за възнаграждението, отколкото по обява без тази информация.


 


Респондентите споделят и основните причини, поради които биха отказали предложение за работа. 88% от анкетираните не биха работили за ниско възнаграждение, 55% от тях биха отказали предложение за работа през нощта, а 36% не биха работили при тежко физическо натоварване. 26% или повече от една четвърт от анкетираните складови служители заявяват, че не биха работили в компания, в която не се печелят допълнителни бонуси, а едва 12% посочват, че не биха приели предложение за работа, ако трябва да пътуват повече от 20 минути до локацията на компанията.


 

Резултатите от блиц проучването може да намерите тук: Warehouse Workers.pdf

05.10.2022

After the tremendous success of the pilot project – JAVA ACADEMY by Manpower and Amadeus with a second edition

The global technology company Amadeus once again put their trust into Manpower’s hand and experience in the selection process of the new dose of talents who want to develop their skills in the IT sphere. After the success of the first edition of Java Academy we developed for the innovative company, its second edition is set to start on the 1st of November.