Вход

Споделете

Обратно към блога

Нагласите на складовите работници при търсене на работа – блиц проучване на ManpowerGroup България

Складовите служители отчитат размера на възнаграждението като основен мотиватор при избора на работа; онлайн платформите за работа са най-използваният канал при търсенето.

Складовите служители отчитат размера на възнаграждението като основен мотиватор при избора на работа; онлайн платформите за работа са най-използваният канал при търсенето.


 


ManpowerGroup България обяви резултатите от блиц проучването, проведено през септември 2021 г., за нагласите на складовите служители. В проучването се включиха 228 респонденти, работещи на различни позиции в складове на територията на цялата страна. То има за цел да служи като ориентир за намеренията и мненията на складовите служители относно търсенето на нова работа.


 


Респондентите определят онлайн платформите за работа като jobs.bg, karieri.bg, zaplati.bg и други като водещи канали за търсене на работа, а непосредствено след тях посочват агенциите за подбор на персонал и препоръките от познати. С по-малък интерес, складовите работници търсят работа и през обяви във Facebook, такива в медии (вестници и списания) и обяви във флаери, плакати и други печатни материали.


 


На въпроса „Кое е най-важното при избора на работодател?“ анкетираните посочват конкурентното фиксирано месечно възнаграждение като най-важно. Следват го работното време, мотивиращите бонуси и допълнителни придобивки и екипът от хора. Близката локация и лекото натоварване в работата се нареждат последни.


 


68% от анкетираните споделят, че биха кандидатствали по-скоро по обява с включена информация за възнаграждението, отколкото по обява без тази информация.


 


Респондентите споделят и основните причини, поради които биха отказали предложение за работа. 88% от анкетираните не биха работили за ниско възнаграждение, 55% от тях биха отказали предложение за работа през нощта, а 36% не биха работили при тежко физическо натоварване. 26% или повече от една четвърт от анкетираните складови служители заявяват, че не биха работили в компания, в която не се печелят допълнителни бонуси, а едва 12% посочват, че не биха приели предложение за работа, ако трябва да пътуват повече от 20 минути до локацията на компанията.


 

Резултатите от блиц проучването може да намерите тук: Warehouse Workers.pdf

16.11.2021

A survey on the identification of levels and factors for staff turnover in the different business sectors throughout the country in 2021

Good information is a key factor for strategic planning and good market positioning for all companies operating in the country. By conducting the current survey ManpowerGroup Bulgaria aims to identify the levels of staff turnover in the country as well as the main factors for turnover in 2021.

16.11.2021

Проучване за идентифициране на нивата и факторите за текучество на персонал в различните бизнес сектори в страната през 2021 г.

Добрата информираност на компаниите е ключова за тяхното стратегическо планиране и добро пазарно позициониране. С настоящето проучване, екипът на ManpowerGroup България цели да идентифицира нивата на текучество на персонал в страната, както и основните фактори за текучество на хора през 2021 година.

06.09.2021

“Fourth COVID-19 wave” – a ManpowerGroup Bulgaria survey

Companies and employees in the country expect a new business freeze by the end of the year; employers are considering measures to retain their employees.